Selasa, 21 April 2009

POKOK NAN TUMBANG

Huh....pepagi lagi aku dah bangun....dlm kul 6 lebeh. Itu pun pasal Najlah masa tuh masuk bilik dalam keadaan panik......"Yangggggggg........tolong la Na....tak leh nak pegi TV3 nie, pokok block jalan nie"...... aku yang tengak blur nie pun aper lagi....hangin ler satu badan pepagi dah bini aku berceloteh. Basuh muke, carik payung dan dengan machonyer aku jalan dalam hujan nak angkat pokok...bagi wife aku jalan gi TV3 pasal lepas sembahyang subuh aku ingat nak tido.

Sekali.........Ya Allah..............banyak nyer pokok nak kene angkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Gambar dibawah adalah ehsan Wifey)

Aku ader maser nie...tengah pikir camno nak angkat pokok nie. Ker nak sambung tido??
Saja aku gambar nie, pasal takut kengkawan atau partner-partner aku tak caya. Nanti diorang ingat aku malas nak bangun pasal hujan lebat sedap tido. Semua family member aku MMS gambar kat kengkawan pasal takut diorang tak percaya. Najlah lagi best...pasal hari nie dia ader interview kat TV3...Abby siap announce "Najlah Ishak tidak dapat bersama kita hari ini kerana beliau terperangkap di rumah beliak. Pokok tumbang dan menhalang beliau dari keluar dari rumah"... huhahahahahahaha

So tak kerja la kami sekeluarga hari ini. Inilah berita untuk pagi ini.


.....Salam.....

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha... ada hati nak angkat tuh! :P

Syakir berkata...

huahahahahahahaa!

ganas2!

eiffa akmal berkata...

hohoho...i've watched the announcement md by Abby Fana...dia mentioned najlah..dok pikir gak ur wifey ke..dia dgn LHDN dah eh? neway selamat smbung tido..hohoho

..nOWa.. berkata...

yer..saya ada mendengar berita pokok tumbang yang disampaikan secara langsung oleh abby fana itu..hampa hendak melihat kak najla di kaca tv taw..tak sangka bro terlibat sama dalam itu wayang..hahaaaa

m.b.e berkata...

perggghhhhh.....pokok jatuh pun glamer satu mesia. cam celebrity laks rasenye........... lepas nie kalau nak buat apa2 kene tengok kiri kanan la pasal dah glam ler katakan..


hehehehehe

AQisH berkata...

elehhh..perasan glams..tumpang najlah ler tu kuikui