Khamis, 28 Mei 2009

ADAM GI DENTIS

Hahahaha...nie anak aku. Malas gosok gigi so dia sakit gigi. Gi sana Doc cakap takde apa. Lerrrr gigi baru nak tumbuh laaaaaa. Patut la sakit gigi. Anak aku nie gigi cantik tapi kotor sket. So aper lagi scaling laaaaa.

Tapi walau pun gigi kotor, tapi tak berkarat. Slalu bebudah cam Adam nie, yag kuat makan gula ngan cokelat. gigi mesti karat n reput. Tapi so far gigi dia cantik lagi...cam gigi aku hehehehe.

Haaaaaa....nie Dental Clinic di. DENTALPRO. Memang proooo...maheeelllll tapi berbaloi la ngan ke kelasan klinik dan doktornye pakar, servis cepat, gigi bersih, tempat amat2 selesa dan boleh order air apa saja tanpa had (percuma daaa). Anak aku si Fahd nie memang suke ler tempat2 camni...and pasal ader kolam air tengah-tengah klinik nie.

Adam and fahad ajak aku gi sini lagi pasal diorang leh tengok cartoon sambil order air bebanyak...heheheh ada 10 customer cam aku bankrupt ler DentalPro nie. Hahahah. Sapa berminat gi DentalPro, klinik dia kat Bangsar.

Tiada ulasan: