Jumaat, 8 Mei 2009

OPIS KU KENE PECAH LAAAA
Hari nie 8/5/2009, aku dapat panggilan telepon drp staff aku dlm kul 8.45 nangis-nangis kater opis kene pecah. Takut n terkejut sampai tak berani masuk opis. Suh aku datang cepat-cepat. Aku pun bergegas ler ke sana.
Arghhhhhh tension aku. Maleh nak citer panjang-panjang. Nie jek yg dapat aku cerita. Tengah tension nieeee.....

Unit forensic tengah buat siasatan. CSI nie.
Nie la kerja perompak-perompak jahanam tuh.

Aku kalau dapat perompak-perompak tuh...mati aku kerjakan.


Nie gambo opis aku selepas kejadian

4 ulasan:

AQisH berkata...

takziah diucapkan bad..

semoga u gigih mengemas opis pasni..pastikan tahap keselamatan dinaiktarafkan yer..

Tanpa Nama berkata...

kesian kat saya en bad....-wani3-

m.b.e. berkata...

wani3,

kesian lagi kat saya tau. Saya ada appointment trgesa-gesa gi opis. Baju kerja pun tak pakai. Appointment tah ke mana. Tapi Terima Kasih ke atas keperhatinan anda. Dan keberanian anda da seha.

Qis, thanx.

Tanpa Nama berkata...

uik... byk ke hilang?

bykkan bersabar dan berdoa ye, biar perompak tu kejang di tengah jalan...