Khamis, 15 Januari 2009

Blogging - Beginner

Salam.



Hahahahahah……nie nak citer sikit la pasal blogging nie. I just started blogging recently. As a beginner, there are lots of things for me to think of, like my contents, layout, pictures, purpose of this blog and etc etc etc. One of the things that I found interesting is the gadgets attach to your blog. I accidentally discovered these gadgets while curi-curi tengok my wife tengah blogging. I asked her, boleh ajar tak? Pergghhhhhh punye ler kedekut ilmu. Dia tak nak ajar how to add these gadgets to my blog. Her words, sort of la can remember exactly, “Kalau nak, belajar la sendiri. Click je kat icon tu pastuh baca ler instruction”. (Jangan mara ye yang...heheheh) Takpe…takpe…takpe…So I pun spend la the whole nite belajar sendiri. Perghhh......susah gakz. Ponin kelapa dibuatnye pasal macam-macam ada. Trial run tuh jangan cerita berpuluh-puluh kali. Semua tak kene. Sikit-sikit tukar, sikit-sikit tukar. La nie sekarang dapat ler gadgets yg menarik sikit kat my web. Tuh pun masih tak puas hati. Heheheheh……So what else can I add, to make my blog interesting? Any suggestion? Kalau ada please share with me yeee……Help me to make this blog interesting. Interesting for me, interesting for you. Interesting for everyone. Lets create a world of our own. A world without border. A world we can live togather, without fear. It will be our world. Lets the revolution begin. Trimas (terima kasih)

6 ulasan:

AQisH berkata...

hahahaha..sian cik bad kena belajar sendiri..tp mmg kena wat sendiri baca baru reti tau..try an error org kata ;-)

btw epi blogging eh..

MBE berkata...

hahahaha....yo la tu. u org kedua comment lepas najlah. nanti bagi ler idea camno nak bagi lagi menarik. n kalau u nak sedekah article msg ler kat i ok. nie blog i nak buat open utk semua org.

n.i. berkata...

hahahaha...
pandai pun! mama kata, kalau tak belajar, tak pandai :-P

Tanpa Nama berkata...

add la nuffnang, leh dpt duit kalau ramai jenguk blog nih! ;)

Fatinz Mohd Tareh berkata...

Hi Bad, congrats on the creation of your blog!

MBE berkata...

Thanx fatin.